Národní mentalita jako faktor ovlivňující firemní vztahy – Bc. Inna Pavlová
Bc. Inna Pavlová
Bachelor's thesis
Národní mentalita jako faktor ovlivňující firemní vztahy
National mentality as a factor affecting relations
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo pomocí odborné literatury analyzovat a dokázat důležitost existence firemní kultury v obchodních vztazích. Z analýzy, kterou jsem provedla za pomoci dotazníku, se dozvíme, na jaké úrovni funguje firemní kultura v luxusním obchodě s potravinami Julius Meinl v Praze. Jedním z cílů bylo také zjistit, zda existuje rozdíl mezi rakouským a českým stylem firemní kultury …moreAbstract:
The main objective of this thesis was to analyze using professional literature and demonstrate the importance of a corporate culture in business relationships . The analysis that I conducted with the help of a questionnaire, we will learn what level of corporate culture works in a luxury grocery store Julius Meinl in Prague. One of the objectives was to find out whether there is a difference between …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/10139/vsh_b_a3/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Barbora Koklarová
- Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
Valentína Mačičáková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Firemní identita vybraného podniku v ČR
Lucie Houdková