Event Marketing - Manuál úspěšného eventu – Karolína Pospíšilová
Karolína Pospíšilová
Diplomová práce
Event Marketing - Manuál úspěšného eventu
Event Marketing - Successful Event Manual
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikační disciplínou – event marketingem. Cílem je navrhnout manuál úspěšného eventu pro vybraný podnik. V první části se práce zaměřuje na teoretická východiska tématu pomocí literární rešerše. Zahrnuje úvod do marketingu včetně marketingové komunikace, dále podrobně popisuje komunikační disciplíny. Samotnému event marketingu je v teoretické části práce věnovaná …víceAbstract:
The thesis deals with event marketing - marketing communication discipline. The aim is to design a successful event manual for selected company. The first part focuses on theoretical basis by using a literature research. This chapter includes an introduction to marketing, including marketing communication and description of communication disciplines. Theory of event marketing is described in one whole …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva