Event Marketing - Manuál úspěšného eventu – Karolína Pospíšilová
Karolína Pospíšilová
Master's thesis
Event Marketing - Manuál úspěšného eventu
Event Marketing - Successful Event Manual
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikační disciplínou – event marketingem. Cílem je navrhnout manuál úspěšného eventu pro vybraný podnik. V první části se práce zaměřuje na teoretická východiska tématu pomocí literární rešerše. Zahrnuje úvod do marketingu včetně marketingové komunikace, dále podrobně popisuje komunikační disciplíny. Samotnému event marketingu je v teoretické části práce věnovaná …moreAbstract:
The thesis deals with event marketing - marketing communication discipline. The aim is to design a successful event manual for selected company. The first part focuses on theoretical basis by using a literature research. This chapter includes an introduction to marketing, including marketing communication and description of communication disciplines. Theory of event marketing is described in one whole …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
POSPÍŠILOVÁ, Karolína. \textit{Event Marketing - Manuál úspěšného eventu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/xxbw4b/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights