Výroba loutek a jejich využití na 1. stupni ZŠ – Dana ŠKABRADOVÁ
Dana ŠKABRADOVÁ
Diplomová práce
Výroba loutek a jejich využití na 1. stupni ZŠ
Puppets manufacturing and their use at elementary school
Anotace:
Diplomová práce s názvem ?Výroba loutek a jejich využití na 1. stupni ZŠ? je tematicky zaměřená na loutkové divadlo, loutky a jejich výrobu. V teoretické části nastiňuji stručnou historii loutek a loutkářství se zaměřením na Plzeňsko a také zde zmiňuji o základním rozdělení loutek (marioneta, maňásek, javajka, manekýn atd.). Dále v teoretické části přináším přehled o integrované tematické výuce jakožto …víceAbstract:
The title of thesis is ?Puppet making and their use in primary schools?. The thesis is focused on puppet theater, puppets and their making. The thesis contains two parts ? theory and experimental part. First part, theory, offers a brief history of puppets and puppetry, especially at Pilsen and also offers basic division of puppets (marionette, puppet, Javanese, mannequin etc.). Futhermore, in the first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2011
Identifikátor:
30901
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Petr Mach, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKABRADOVÁ, Dana. Výroba loutek a jejich využití na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka Včel se nemusíme bát na 1. stupni základní školy
Nikola Staňková -
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Integrovaná tematická výuka v tématu Klimatických změn propojená příběhem na 1. stupni ZŠ
Michaela Šíblová -
Integrovaná tematická výuka a projektové vyučování - vhodné metody pro výuku přírodních věd na I. stupni ZŠ
Jana Jachymiáková -
Integrovaná tematická výuka - využití modelu v 1. ročníku základní školy
Nikol Říhová -
Kompost, "srdce" zahrady. Integrovaná tematická výuka v prostředí mateřské školy
Jitka Tihelková -
Integrovaná tematická výuka jako přístup k regionální výchově na 1. stupni ZŠ - Výukový program Cesta za poznáním rodného kraje
Michaela Dvořáková