Changement de la structure de l´organisation pour miuex ateindre ses buts – Bc. Hana JELÍNKOVÁ
Bc. Hana JELÍNKOVÁ
Diplomová práce
Changement de la structure de l´organisation pour miuex ateindre ses buts
Organizational structure changing to better achieve its goals
Abstract:
Main focus of the thesis is oriented on the question concerning the international student organization AIESEC. The objective is to present the reader the organization, its mode of functionning and mainly come up with possible solutions of one of the biggest issues nowadays which is the unclear organizational structure which is not completely supporting the marketing and public relations sectors of …víceAbstract:
Hlavním tématem této diplomové práce je zaměření se na zpracování otázky zýkající se organizace AIESEC. Práce má za cíl představit čtenáři organizaci AIESEC, její fungování a hlavně nastínit vypořádání se s jendím z největších problémů, kterým je v současné době nevhodně nastavená struktura nepodporující marketingovou komunikaci.
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Identifikátor:
162426
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Solenne Danielle Héraut
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JELÍNKOVÁ, Hana. Changement de la structure de l´organisation pour miuex ateindre ses buts. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Odborná francouzština pro hospodářskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Získávání finančních prostředků pomocí Public Relations u neziskových organizací
Lan Huong Vu -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Fundraising a public relations neziskové organizace
Dita Kopecká -
Public relations neziskové organizace
Monika Křivková
Název
Vložil
Vloženo
Práva