Dominika Marešová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie společnosti TERCIE handicap s.r.o.

Marketing strategy of the company TERCIE handicap s.r.o.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat aktuální marketingovou strategii společnosti Tercie handicap s.r.o. a na základě posbíraných informací následně představit návrh na její vylepšení. Práce je rozdělena do 4 hlavních kapitol. V první kapitole byla představena společnost Tercie handicap s.r.o., její historie, sortiment a organizační struktura. Druhá kapitola zanalyzovala mikroprostředí a makroprostředí …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy of the company Tercie handicap s.r.o. and based on the collected information to present a suggestion for its improvements. The thesis is divided into 4 main chapters. In the first chapter was introduced the company Tercie handicap s.r.o., its history, assortment and organizational structure. The second chapter analyses the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 1. 2020
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Radomír Kopeček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78663