Efektivita sociálních sítí v ČR vs. Evropa vs. svět – Petr MIKLÍK
Petr MIKLÍK
Bachelor's thesis
Efektivita sociálních sítí v ČR vs. Evropa vs. svět
The Effectiveness of Social Networks in the Czech Republic vs. Europe vs. World
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je představit čtenářům nejpopulárnější sociální sítě a jejich přínos především pro firmy, jež na ně umisťují své prezentace. Sociální sítě jsou v současné době nejvíce a nejrychleji rozvíjejícím se odvětvím sociálního mar-ketingu. Proto je vhodné sledovat, jak přešly z počáteční fáze uvádění na trh, kdy byly převážně zaměřeny na soukromé účty uživatelů, k možnosti propagace …moreAbstract:
The goal of the bachelor thesis is to introduce the most popular social networks and their benefits mainly to the companies presenting themselves at those networks. So-cial networks are presently the most and the fastest growing branch of social marke-ting, therefore they are advisable to follow their process of introduction to the mar-ket, from the point where they have been aimed mainly on private …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIKLÍK, Petr. Efektivita sociálních sítí v ČR vs. Evropa vs. svět. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven
Kryštof Macek -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Marketing na sociálních sítích vybraných firem segmentu MSP
Káčerová Káčerová -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Marketing ve sportu
Helena Witczaková -
Facebook Marketing
Bořek Šedivý