Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku – Bc. Petra Bendová
Bc. Petra Bendová
Master's thesis
Přínos systému CRM v marketingovém řízení podniku
The Benefits of CRM in Marketing Management
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na návrh vhodného informačního systému pro firmu Auto BALVIN spol. s r.o. a navržení způsobu implementace daného systému. Teoretická část se zabývá popsáním vztahového marketingu se zaměřením na Customer Relationship Management (CRM). V analytické části jsou popsány služby, které firma nabízí svým klientům, způsob jak značka Hyundai přistupuje ke vztahovému marketingu a …moreAbstract:
This dissertation is focused on proposal of information system suitable for Auto BALVIN company and draft of the further implementation process. The theoretical part deals with the description of relational marketing, which is Customer Relationship Management-oriented. In the analytical part there are described the services offered by the company to its clients as well as the way Hundai brand approaches …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/nsxf3/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Ing. Jaroslav Grégr
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane