Možnosti intervenčních metod předškolního vzdělávání s akcentem na připravenost dětí s poruchami binokulárního vidění před zahájením školní povinné docházky – Bc. Martina DOKLÁDALOVÁ
Bc. Martina DOKLÁDALOVÁ
Diplomová práce
Možnosti intervenčních metod předškolního vzdělávání s akcentem na připravenost dětí s poruchami binokulárního vidění před zahájením školní povinné docházky
Possibilities of intervention methods of pre-school education with emphasis on the preparedness of children with binocular vision disorders before the beginning of compulsory school attendance
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi intervenčních metod předškolního vzdělávání s akcentem na připravenost dětí s poruchami binokulárního vidění před zahájením školní povinné docházky. Hlavním cílem je zařazení metodických souborů pracovních listů do domácího prostředí s následným zmapováním efektivity a přínosu. Tyto výsledky byly získány především prostřednictvím speciálněpedagogické diagnostiky …víceAbstract:
The Master thesis deals with the Possibilities of Intervention Methods of Pre-school Education with an Emphasis on Preparedness of Children with Binocular Vision Disorders. The main objective is to include methodological sets of worksheets into the home environment with the subsequent mapping of efficiency and benefits. These results were obtained mainly through special pedagogical diagnostics and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOKLÁDALOVÁ, Martina. \textit{Možnosti intervenčních metod předškolního vzdělávání s akcentem na připravenost dětí s poruchami binokulárního vidění před zahájením školní povinné docházky}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/y698j4/.
Jak správně citovat práci
DOKLÁDALOVÁ, Martina. Možnosti intervenčních metod předškolního vzdělávání s akcentem na připravenost dětí s poruchami binokulárního vidění před zahájením školní povinné docházky. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly v postojích studentů vysokých škol k dětem s poruchami chování a dětem s mentálním postižením
Alice Staňková -
Analýza motivace osobních asistentů pro práci s jedinci s poruchami autistického spektra
Terezie Kvasničková -
Praktické zkušenosti odborných pracovníků ZŠ s dětmi s poruchami chování
Marie Provazníková -
Porovnání osobnosti dětí s poruchami chování a zdravých dětí s pomocí TCI-A
Irena Košíčková -
Životní situace rodin s dětmi s poruchami autistického spektra
Petra Daňková -
Integrace dítěte s poruchami chování a s deprivačním syndromem na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Suráková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra s využitím Edukačně-hodnotícího profilu
Lucie Šťastná -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva