Zvuková estetika ve tvorbě P. T. Andersona – Kryštof Blabla
Kryštof Blabla
Master's thesis
Zvuková estetika ve tvorbě P. T. Andersona
Sound Aesthetics in the Work of P. T. Anderson
Anotácia:
Cílem této práce bylo vystihnout specifický výraz, kterým se Paul Thomas Anderson skrze přístup ke zvukové stopě v součinnosti s dalšími složkami vyprávění vyjadřuje. Pro výzkum zvukové stopy v Andersonových filmech jsem zvolil metodu vypracování třech případových studií zkoumajících jeho práci se zvukem napříč žánrovým spektrem i historickým autorským vývojem. Z těchto případových studií vzešly styčné …viacAbstract:
The aim of this work was to capture a specific expression through which Paul Thomas Anderson conveys himself using the approach to the sound track in conjunction with other narrative elements. For the investigation of the sound track in Anderson's films, I chose a method involving the development of three case studies examining his work with sound across a spectrum of genres and historical authorial …viacKľúčové slová
filmoví režiséřiKľúčové slová
zvuková dramaturgieKľúčové slová
zvuková tvorbaKľúčové slová
americká kinematografieKľúčové slová
analýzy filmových dělKľúčové slová
zvukový mixKľúčové slová
zvukové efekty
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/18623
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 9. 2023
- Vedúci: Jakub KUDLÁČ
- Oponent: Petr NEUBAUER
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 2. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaMaster programme / odbor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Zvuková tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Za hranicemi chronológie: nekonvenční práce s časem v americké kinematografii
Dominika Hubková -
Funkce nespolehlivého vypravěče v americké kinematografii na přelomu tisíciletí (1999-2001)
Aneta Ratajová -
Dva způsoby zobrazení novinářského kodexu v americké kinematografii 21. století: Slídil a Spotlight
Tomáš POŠTULKA -
Stylizace obrazu amerických kameramanů v kinematografii 60tých a 70tých let 20. století
Jan Chajewski -
Prvky žánru road movie s využitím subjektu rodiny v současné kinematografii
Aneta Honzková -
Veřejná podpora kinematografie v ČR
Nikola Musilová -
Zvuková dramaturgie ve filmu Alphaville Jean-Luc Godarda
Nicolas Henry Atcheson -
Zvuková dramaturgie mazací hlavy a PI perspektivou úzkosti jako filozofického pojmu
Tomáš Jiřička
Názov
Vložil
Vložené
Práva