Bc. Tereza Kořená

Diplomová práce

Projekt zlepšení současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti

A Project of Improvement of the Current State of External HR Marketing in the Selected Company
Anotace:
Diplomová práce pojednává o externím HR marketingu a budování značky zaměstnavatele, které představují důležité oblasti pro získávání kvalifikovaných zaměstnanců a jejich následnou stabilizaci. Cílem teoretické části diplomové práce bylo zpracovat literární rešerši vztahující se k oblasti HR marketingu s důrazem na činnosti externího HR marketingu zahrnující zejména získávání zaměstnanců a následně …více
Abstract:
The thesis deals with external HR marketing and employer branding, which are important areas for attracting qualified employees and their subsequent stabilization. The aim of the theoretical part of the thesis was to prepare a literature search related to the field of HR marketing with an emphasis on external HR marketing activities, including in particular employee acquisition, and then to formulate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kořená, Tereza. Projekt zlepšení současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe