Bc. Tereza Kořená

Master's thesis

Projekt zlepšení současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti

A Project of Improvement of the Current State of External HR Marketing in the Selected Company
Abstract:
Diplomová práce pojednává o externím HR marketingu a budování značky zaměstnavatele, které představují důležité oblasti pro získávání kvalifikovaných zaměstnanců a jejich následnou stabilizaci. Cílem teoretické části diplomové práce bylo zpracovat literární rešerši vztahující se k oblasti HR marketingu s důrazem na činnosti externího HR marketingu zahrnující zejména získávání zaměstnanců a následně …more
Abstract:
The thesis deals with external HR marketing and employer branding, which are important areas for attracting qualified employees and their subsequent stabilization. The aim of the theoretical part of the thesis was to prepare a literature search related to the field of HR marketing with an emphasis on external HR marketing activities, including in particular employee acquisition, and then to formulate …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kořená, Tereza. Projekt zlepšení současného stavu externího HR marketingu ve vybrané společnosti. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe