Bc. Darina Hojstričová

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit současný marketingový mix vybrané společnosti a navrhnout případná vylepšení jednotlivých prvků, kterými jsou produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezení pojmu marketing a marketingový mix. V praktické části bakalářské práce je stručně popsána vybraná společnost a je vymezen i zhodnocen její současný …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the current marketing mix of the selected company and to propose possible improvements to the individual elements, which are product, price, distribution and marketing communication. The theoretical part of the bachelor's thesis is focused on the definition of marketing and marketing mix. In the practical part of the bachelor's thesis, the selected company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Ondřej Mikšík
  • Reader: Ing. Adriana Holubová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management

Theses on a related topic

All theses