Porovnání jazykových rovin - morfologicko-syntaktické a lexikálně-sémantické - u žáků ZŠ praktické a žáků běžné ZŠ – Bc. Helena Křižková
Bc. Helena Křižková
Diplomová práce
Porovnání jazykových rovin - morfologicko-syntaktické a lexikálně-sémantické - u žáků ZŠ praktické a žáků běžné ZŠ
Comparsion of language levels-morphologically-syntactic and lexically.semantic in pupils from practical basic school and elementary school
Anotace:
KŘIŽKOVÁ, Helena. Porovnání jazykových rovin - morfologicko-syntaktické a lexikálně-sémantické - u žáků ZŠ praktické a žáků běžné ZŠ: diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta pedagogická, Katedra speciální pedagogiky, 2010. s. 100. Obsah práce tvoří tři teoretické kapitoly a jedna kapitola praktická. Teoretická část vymezuje problematiku mentálního postižení, specifika žáků s mentálním …víceAbstract:
KŘIŽKOVÁ, Helena. Comparsion of language levels - morphologically-syntactic and lexically-semantic by the pupils from practical basic school and elementary school: The Diploma Thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Pedagogy, 2010. s. 100. The content of thesis consists of three theoretical chapters and one practical chapter. The theoretical part allocates a problem of mental disability, specificity …víceKlíčová slova
komunikace ontogenetický vývoj narušená komunikační schopnost mentální retardace etiologie klasifikace jazykové roviny ZŠ praktická řečová výchova communication ontogenetic development disturbed communication ability mental retardation etiology classification language levels practical basic school speech education
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nhwrm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘIŽKOVÁ, Helena. \textit{Porovnání jazykových rovin - morfologicko-syntaktické a lexikálně-sémantické - u žáků ZŠ praktické a žáků běžné ZŠ}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/y7f102/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová