Sociální sítě jako efektivní forma marketingové komunikace – Karolína Dolečková
Karolína Dolečková
Bakalářská práce
Sociální sítě jako efektivní forma marketingové komunikace
Social networks as an effective form of marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu a komparaci účinnosti marketingové komunikace dvou vydání časopisu Playboy na sociálních sítích. První vydání obsahuje prezentaci neznámé modelky s nižším dosahem, zatímco druhé vydání je s Denisou Nesvačilovou, která disponuje výrazně vyšším dosahem. Bakalářská práce si klade za cíl zkoumat a porovnávat strategie propagace, interakce a reakce na sociálních sítích …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the analysis and comparison of the effectiveness of marketing communication of two issues of Playboy magazine on social networks. The first issue features the presentation of an unknown model with a lower reach, while the second issue features Denisa Nesvačilová, who has a significantly higher reach. This bachelor thesis aims to examine and compare the promotion strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Stanislav Vasko
- Oponent: Jan Chromý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Digitální marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva