Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku – Daniel Rangotis
Daniel Rangotis
Bachelor's thesis
Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Proposals for measures to increase customer satisfaction in the selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na zvýšení spokojenosti zákazníků na základě marketingového výzkumu. Cílem práce je zjistit, s čím jsou zákazníci spokojeni a s čím naopak nejsou a jestli by něco chtěli změnit. Na základě výsledků dotazníkového šetření navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení spokojenosti zákazníků. V teoretické části je provedena literární rešerše pro popsání marketingového výzkumu …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on increasing customer satisfaction based on marketing research. The main goal of the bachelor thesis is to find out what customers are satisfied with and what they are not and if they would like to change something. Based on the results of the questionnaire survey, propose measures that will increase customer satisfaction. In the theoretical part, a literature search is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RANGOTIS, Daniel. \textit{Návrhy opatření ke zvýšení spokojenosti zákazníků vybraného podniku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/y7uku0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business and Administration
Theses on a related topic
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Analysis of the Customers' Satisfaction in the Restaurant Planet Sushi
Andrea Vilímová -
Analysis of Customers{\crq} Satisfaction in the Language School with the Right of State Examination, Hradec Králové
Lucie LIŠKOVÁ -
Spokojenost zákazníka
Lukáš Beran -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Petr Matouš -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Eliška Přikrylová -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Barbora Kopecká
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Mach, J.
17/3/2022