Analýza nákupního chování na trhu chytrých telefonů dle generací – Ondřej Doležel
Ondřej Doležel
Diplomová práce
Analýza nákupního chování na trhu chytrých telefonů dle generací
Analysis of Buying Behaviour on the Smartphone Market Based on the Generation View
Anotace:
Tématem této diplomové práce je analýza nákupního chování na trhu chytrých telefonů dle generací. Cílem práce je přinést nejnovější informace o nákupním chování vybraných generací na trhu chytrých telefonů v České republice a zejména pak specifikovat a porovnat nákupní rozhodovací proces Generace Y a Z na tomto trhu. Dílčími cíli práce je uvést a porovnat vztahy ke značkám a operačním systémům chytrých …víceAbstract:
The theme of this thesis is the analysis of buying behaviour on the smartphone market based on the generation view. The aim of the thesis is to introduce the latest information concerning the buying behaviour of selected generations on the smartphone market in the Czech Republic and especially to specify and compare the buying decision process of the Generation Y and Z on this market. Partial aims …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107295
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2015
- Vedoucí: Jana Valečková
- Oponent: Hana Šůstková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová