Nadezda Tuzhilkina
Bachelor's thesis
Značka a její propagace
Brand and its promotion
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem nové brandové strategie a vizuální komunikace pro síť obchodů s erotickými pomůckami Erotic City s cílem vytvořit ucelený koncept, který odráží jedinečnost značky a posiluje její pozici na trhu. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy a koncepty z oblasti brandingu, marketingu a vizuální komunikace, včetně legislativních omezení pro propagaci erotických produktů …moreAbstract:
This bachelor's thesis focuses on designing a new brand strategy and visual communication for Erotic City, a chain of stores specializing in erotic toys. The aim is to create a comprehensive concept that reflects the uniqueness of the brand and strengthens its market position. The theoretical part defines key terms and concepts in the fields of branding, marketing, and visual communication, including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: MgA. Jan Kolář
- Reader: Robert Janča, DiS.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Visual Arts / Graphic and Media Design
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights