Nadezda Tuzhilkina
Bakalářská práce
Značka a její propagace
Brand and its promotion
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem nové brandové strategie a vizuální komunikace pro síť obchodů s erotickými pomůckami Erotic City s cílem vytvořit ucelený koncept, který odráží jedinečnost značky a posiluje její pozici na trhu. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy a koncepty z oblasti brandingu, marketingu a vizuální komunikace, včetně legislativních omezení pro propagaci erotických produktů …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on designing a new brand strategy and visual communication for Erotic City, a chain of stores specializing in erotic toys. The aim is to create a comprehensive concept that reflects the uniqueness of the brand and strengthens its market position. The theoretical part defines key terms and concepts in the fields of branding, marketing, and visual communication, including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2024
- Vedoucí: MgA. Jan Kolář
- Oponent: Robert Janča, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva