E-commerce v segmentu B2C v České republice – Jan Gráf
Jan Gráf
Bakalářská práce
E-commerce v segmentu B2C v České republice
E-commerce in the B2C segment in the Czech Republic
Anotace:
Stanoveným hlavním cílem bylo zhodnotit současnou situaci B2C e-commerce trhu v České republice. Vedlejším cílem potom bylo srovnání českého e-commerce trhu a jeho význam prostřednictvím mezinárodního srovnání s vybranými trhy států Evropské unie. V teoretické části práce byl nejprve definován elektronický obchod spolu s jeho historickým vývojem a hlavními důsledky jeho masového rozšíření v posledních …víceAbstract:
The main objective was to evaluate the current situation of the B2C e-commerce market in the Czech Republic. The secondary objective was to compare the Czech e-commerce market and its importance through international comparison with selected markets of the European Union countries. The theoretical part of the thesis first defined e-commerce together with its historical development and the main consequences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89031
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Tereza De Castro
- Oponent: Jarolím Antal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89031
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Optimalizace online marketingových kanálů vybrané společnosti
Aneta Laudová -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Digitální plán online tržiště pro sběratele
Jan Maňák -
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů online v právu EU
Pavel Loutocký -
Vymahatelnost práva pomocí online mimosoudního řešení sporů
Pavel Loutocký -
Online marketing in Cosmetic industry
Alice Bartůňková -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská