Jan Gráf

Bakalářská práce

E-commerce v segmentu B2C v České republice

E-commerce in the B2C segment in the Czech Republic
Anotace:
Stanoveným hlavním cílem bylo zhodnotit současnou situaci B2C e-commerce trhu v České republice. Vedlejším cílem potom bylo srovnání českého e-commerce trhu a jeho význam prostřednictvím mezinárodního srovnání s vybranými trhy států Evropské unie. V teoretické části práce byl nejprve definován elektronický obchod spolu s jeho historickým vývojem a hlavními důsledky jeho masového rozšíření v posledních …více
Abstract:
The main objective was to evaluate the current situation of the B2C e-commerce market in the Czech Republic. The secondary objective was to compare the Czech e-commerce market and its importance through international comparison with selected markets of the European Union countries. The theoretical part of the thesis first defined e-commerce together with its historical development and the main consequences …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
  • Vedoucí: Tereza De Castro
  • Oponent: Jarolím Antal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89031