Veronika Zárubová

Master's thesis

Spotřební chování závodníků seriálu Běhej lesy

Consumer behavior of Běhej lesy runners
Abstract:
Cílem této práce je v teoretické části vymezit a definovat pojmy spojené se spotřebním chováním a marketingovou komunikací v oblasti sportovních akcí pro širokou veřejnost. Jsou vysvětleny pojmy jako je spotřební chování, jeho modely, spotřební predispozice, kupní rozhodovací proces a marketingová komunikace z pohledu sportovních akcí. V praktické části pak je cílem analýza spotřebního chování běžců …more
Abstract:
The aim of this work is, in the theoretical part, is to define concepts associated with consumer behaviour and marketing communication in the field of sporting events for the general public. Concepts such as consumer behaviour, its models, consumer predispositions, purchasing decision-making process and marketing communication from the perspective of sporting events are explained. In the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: Jan Koudelka
  • Reader: Lýdie Urbánková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86028