Spotřební chování závodníků seriálu Běhej lesy – Veronika Zárubová
Veronika Zárubová
Master's thesis
Spotřební chování závodníků seriálu Běhej lesy
Consumer behavior of Běhej lesy runners
Abstract:
Cílem této práce je v teoretické části vymezit a definovat pojmy spojené se spotřebním chováním a marketingovou komunikací v oblasti sportovních akcí pro širokou veřejnost. Jsou vysvětleny pojmy jako je spotřební chování, jeho modely, spotřební predispozice, kupní rozhodovací proces a marketingová komunikace z pohledu sportovních akcí. V praktické části pak je cílem analýza spotřebního chování běžců …moreAbstract:
The aim of this work is, in the theoretical part, is to define concepts associated with consumer behaviour and marketing communication in the field of sporting events for the general public. Concepts such as consumer behaviour, its models, consumer predispositions, purchasing decision-making process and marketing communication from the perspective of sporting events are explained. In the practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86028
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Lýdie Urbánková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86028
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev