Barbora Sloupová

Master's thesis

Marketingová komunikace vybrané firmy

Marketing communication of a selected company
Anotácia:
Současné hyperkonkurenční prostředí představuje výzvu pro firmy, které musí najít vlastní konkurenční výhodu, odlišit se a prosadit se mezi silnou konkurenci. Povznesením hodnoty značky a ovlivněním vnímání cílové skupiny právě v tomto prostředí vzrostla role marketingu a marketingové komunikace. V současné podobě je klíčová oboustranná komunikace založená na interaktivitě, a vzhledem k nejnovějším …viac
Abstract:
The current hyper-competitive environment has become a challenge for companies that now more than ever need to find their own competitive advantage(s), differentiate themselves from their competitors and succeed on the market. By elevating the value of the company brand and influencing the target group’s perception, the role of marketing and marketing communication has gradually increased within such …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2019
  • Vedúci: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78219

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod