Kateřina Formanová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky

Anotace:
Bakalářská práce analyzuje využívané nástroje marketingové komunikace v konkrétní maloobchodní jednotce dm drogerie. V této práci bylo přihlíženo k pohledu respondentů na nástroje in-store komunikace a podpory prodeje (věrnostní karty, reklamy atp.). Marketingová komunikace drogerie je hodnocena vcelku pozitivně, ale i přes to je zde potenciál pro zlepšení. Respondenti preferují drogerii zejména díky …více
Abstract:
Bachelor's thesis analyse implements of a marketing communication, that were used in the company dm drogerie markt. This thesis considered the respondent’s point of view of the in-store communication and sales promotion instruments (loyalty cards, advertising, sales promotion etc.). The marketing communication of this company has quite positive rating, however there is a potential for some improvements …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Adéla Pražáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích