Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky – Kateřina Formanová
Kateřina Formanová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Anotace:
Bakalářská práce analyzuje využívané nástroje marketingové komunikace v konkrétní maloobchodní jednotce dm drogerie. V této práci bylo přihlíženo k pohledu respondentů na nástroje in-store komunikace a podpory prodeje (věrnostní karty, reklamy atp.). Marketingová komunikace drogerie je hodnocena vcelku pozitivně, ale i přes to je zde potenciál pro zlepšení. Respondenti preferují drogerii zejména díky …víceAbstract:
Bachelor's thesis analyse implements of a marketing communication, that were used in the company dm drogerie markt. This thesis considered the respondent’s point of view of the in-store communication and sales promotion instruments (loyalty cards, advertising, sales promotion etc.). The marketing communication of this company has quite positive rating, however there is a potential for some improvements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/mv139/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Radim Dušek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Adéla Pražáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev