Zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti – Bc. Blanka Konopiská
Bc. Blanka Konopiská
Master's thesis
Zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti
Evalution of marketing communication selected companies
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací a hlavním cílem je zhodnotit současné marketingové komunikační strategie vybrané společnosti. První část diplomové práce je zaměřena na teoretickou část, ve které je představena podstata marketingu, marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační procesy a popsány nové trendy v marketingové komunikaci. Druhá část diplomové práce je zaměřena …moreAbstract:
This thesis deals with marketing communications and the main objective is to evaluate current marketing communications strategy chosen company . The first part focuses on the theoretical part which introduces the essence of marketing, marketing mix, marketing communication, communication processes, and discussed new trends in marketing communications. The second part focuses on the practical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KONOPISKÁ, Blanka. \textit{Zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/yinh0m/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights