Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s. – Vojtěch Štembera
Vojtěch Štembera
Bakalářská práce
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace Internet Mall, a.s.
Suggestions for improving the marketing communication of Internet Mall, a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce rozebírá o internetovém obchodu Mall.cz a jeho hlavní charakteristiky, zejména pak marketingovou komunikaci, specificky o Mall.cz, a který porovnává s konkurenčními tuzemskými e shopy Mironet, CZC a Datart. Toto porovnání, výsledky dotazníkového šetření i vlastní doporučení autora práce je součástí návrhu na zvýšení konkurenceschopnosti internetového obchodu Mall.cz.Abstract:
This bachelor thesis discusses the Mall.cz online store and its main characteristics, especially marketing communication, specifically about Mall.cz, and compares it with competing domestic e shops Mironet, CZC and Datart. This comparison, the results of the questionnaire survey and the author's own recommendations are part of a proposal to increase the competitiveness of the Mall.cz online store.Klíčová slova
Alza Datart e-shop Mall marketing marketingová komunikace Mironet marketing communication
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/syhkt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev