Zavedení nové služby ve firmě ŠKODA AUTO a.s. pro český trh – Radka Kvášová
Radka Kvášová
Bakalářská práce
Zavedení nové služby ve firmě ŠKODA AUTO a.s. pro český trh
Introduction of a new service in ŠKODA AUTO a.s. for Czech market
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na event s názvem "Zažijte rallye na vlastní kůži", který společnost ŠKODA AUTO na jaře roku 2022 uvedla do prodeje na českém trhu. Cílem práce je analyzovat přípravu eventu a následně zjistit, co bylo příčinou nízkého zájmu o koupi tohoto eventu. K tomuto zjištění je použita analýza konkurence, analýza komunikace a řízené rozhovory. Výsledkem bakalářské práce je navržení …víceAbstract:
The thesis is focused on the event which called "Experience rallye for yourself" and was introduced in spring 2022 on the Czech market. The aim of this thesis is to analyze event preparation and subsequently find out, what was the cause of the low interest in buying the event. To this finding was used analysis of competition, analysis of communication and interviews. The result of this thesis is proposing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Petr Podhaiský, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
29. 11. 2022