Bc. Barbora Barešová

Master's thesis

Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt

The proposal of integrated marketing communications for a specific product
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt“ je analýza dosavadních komunikačních aktivit vybrané firmy a následný návrh nové marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace, včetně časového harmonogramu a rozpočtu.
Abstract:
The subject of the thesis "The proposal of integrated marketing communications for a specific product" is an analysis of the existing communication activities of the company and the subsequent design of a new marketing campaign using integrated marketing communications tools, including a timetable and budget.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 8. 2019
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička, PhD.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní