Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt – Bc. Barbora Barešová
Bc. Barbora Barešová
Master's thesis
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
The proposal of integrated marketing communications for a specific product
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt“ je analýza dosavadních komunikačních aktivit vybrané firmy a následný návrh nové marketingové kampaně pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace, včetně časového harmonogramu a rozpočtu.Abstract:
The subject of the thesis "The proposal of integrated marketing communications for a specific product" is an analysis of the existing communication activities of the company and the subsequent design of a new marketing campaign using integrated marketing communications tools, including a timetable and budget.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 7. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ee5pn/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 8. 2019
- Supervisor: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček