Hodnocení využívání nabídky služeb cizinci – Mgr. Jana Hubáčková
Mgr. Jana Hubáčková
Bakalářská práce
Hodnocení využívání nabídky služeb cizinci
Evaluation of foreigners service offering utilization
Anotace:
Předmětem mojí bakalářské práce je hodnocení využívání gastronomických zařízení v Brně zahraničními studenty studujícími na Masarykově univerzitě v rámci výměnných programů. V teoretické části práce vymezuji základní poznatky týkající se poskytování služeb v oblasti gastronomie a charakterizuji kupní chování v této oblasti služeb, včetně interkulturních vlivů, které je mohou ovlivňovat. V praktické …víceAbstract:
The topic of my bachelor`s thesis is the evaluation of utilization of services provided by gastronomical facilities in Brno by foreign students studying in exchange programmes at the Masaryk university. In the theoretical part I state the basic facts regarding the providing of services in the field of gastronomy and characterise the customer behaviour in services, including possible intercultural influences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cyeea/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 1. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
Shubham Garg -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala