Komunikační strategie Hotelu Paříž Praha – Andrea Kubová
Andrea Kubová
Diplomová práce
Komunikační strategie Hotelu Paříž Praha
Communication Strategy of Hotel Paris Prague
Anotace:
Diplomová práce pojednává o komunikačním mixu Hotelu Paříž Praha. Hlavním cílem diplomové práce je na základě rešerše literatury a vlastního výzkumu navrhnout zlepšení současné komunikační strategie Hotelu Paříž Praha tak, aby přilákal nové věkové segmenty. Pro účely splnění hlavního cíle byly na základě kvantitativního (dotazníkové šetření) a kvalitativního (hloubkové rozhovory) výzkumu provedeny …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the communication mix of the Hotel Paris Prague. The main goal of the diploma thesis is based on a search of literature and own research to propose an improvement of the current communication strategy of the Hotel Paris Prague so that it attracts new age segments. To meet the primary goal, partial strategic analyzes (especially SWOT analysis) were performed based on quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85699
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Zuzana Kvítková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85699
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev