Nejvhodnější platforma sociálních médií pro B2B marketing – Sang Tran Pham Nguyen
Sang Tran Pham Nguyen
Bakalářská práce
Nejvhodnější platforma sociálních médií pro B2B marketing
The most suitable social media platform for B2B marketing
Anotace:
Práce je zaměřena na hledání nejvhodnější platformy sociálních médií pro B2B marketing. Cílem je nalézt způsoby, jak firmy na B2B trhu mohou efektivně využívat sociální média jako prostředek komunikace a propagace. V rámci zkoumání byly analyzovány konkrétní příklady dvou firem, IBM a Accenture. K tomu byla využita metoda pozorování. Zjištění ukázala, že každá platforma poskytuje specifické výhody …víceAbstract:
The thesis focuses on finding the most suitable social media platform for B2B marketing. The aim is to find ways in which companies in the B2B market can effectively use social media as a means of communication and promotion. Specific examples of two companies, IBM and Accenture, were analysed as part of the research. For this, the observation method was used. The findings showed that each platform …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Barbora Fialová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
1. 12. 2023