Komunikační strategie krušnohorské hřebenovky – Kristýna Kantková
Kristýna Kantková
Diplomová práce
Komunikační strategie krušnohorské hřebenovky
Communication strategy of Ore Mountains ridge trail
Anotace:
Komunikační strategie je nedílnou součástí marketingu firem, podniků a institucí nejen v cestovním ruchu. Rozložení množství turistů v destinacích lze v dnešní době ovlivnit správnou marketingovou komunikací. Tato práce si klade za cíl sestavit komunikační strategii pěší trasy, konkrétně krušnohorské hřebenovky v Ústeckém kraji. V teoretické části práce je provedena syntéza relevantní literatury. Praktická …víceAbstract:
Communication strategy is an integral part of the marketing of companies, enterprises and institutions not only in the tourism industry. Today, the distribution of the number of tourists in destinations can be influenced by proper marketing communication. The aim of this thesis is to create a communication strategy for a hiking trail, specifically the Ore Mountains ridge trail in Ústí region. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88287
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2023
- Vedoucí: Liběna Jarolímková
- Oponent: Jan Žufan
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88287
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev