Poruchy a šumy v komunikaci – Bc. Radka Pospíchalová
Bc. Radka Pospíchalová
Bakalářská práce
Poruchy a šumy v komunikaci
Defects and Murmurs at Communication
Anotace:
Marketingová komunikace má několik základních forem a ve své bakalářské práci se budu věnovat pěti základním formám. Základní formy jsou reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej a přímý marketing. Toto ovšem nejsou jediné formy marketingové komunikace, dalším novým a moderním formám se budu ve své práci také věnovat. Patří mezi ně například green marketing, guerilla marketing, viral …víceAbstract:
Marketing communication has several basic forms and in my bachelor's dissertation I will discuss five basic forms. Basic forms are advertising, sales promotion, public relations, personal selling and direct marketing. However, this are not the only forms of marketing communication, other new and modern forms, I will also discuss. These new forms include green marketing, guerilla marketing, viral marketing …víceKlíčová slova
Focus groups manipulace reklama podpora prodeje public relations direct marketing přímý marketing green marketing guerilla marketing viral marketing event marketing marketingová komunikace integrovaná komunikace komunikační model manipulation advertising sales promotion marketing communication integrated communication communication model.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e11qv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 8. 2013
- Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Integrated Marketing Communication within the Events Industry
Daryna Kosse -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Christian Haubenwaller -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Sugandha Tikoo -
Integrated marketing communication strategy of Xiaomi smartphone in Czech Republic
Yamin Zhao -
Use of integrated marketing communication tools to support sales and build a company brand for the sale of confectionery supplies
Ludmila Naušová -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků