Bc. Radka Pospíchalová

Bakalářská práce

Poruchy a šumy v komunikaci

Defects and Murmurs at Communication
Anotace:
Marketingová komunikace má několik základních forem a ve své bakalářské práci se budu věnovat pěti základním formám. Základní formy jsou reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej a přímý marketing. Toto ovšem nejsou jediné formy marketingové komunikace, dalším novým a moderním formám se budu ve své práci také věnovat. Patří mezi ně například green marketing, guerilla marketing, viral …více
Abstract:
Marketing communication has several basic forms and in my bachelor's dissertation I will discuss five basic forms. Basic forms are advertising, sales promotion, public relations, personal selling and direct marketing. However, this are not the only forms of marketing communication, other new and modern forms, I will also discuss. These new forms include green marketing, guerilla marketing, viral marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 7. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní