Bc. Jana Pokorná

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy La Lorraine

Marketing strategy of the La Lorraine Company
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřená na marketingovou strategii společnosti La Lorraine, která se zabývá pekařstvím. Vzhledem k velkému množství sortimentu společnosti, je práce zaměřena pouze na jeden její produkt, donut. Firma s tímto produktem vystupuje pod značkou Donut Worry Be Happy. Teoretická východiska vymezená v této práci vycházejí z aktuálních zdrojů a představují podklad pro zpracování vlastní …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the marketing strategy of La Lorraine, a bakery company. Due to a large number of the company's various assortment, the thesis is focused solely on one of its products, a doughnut. The company sells this product under the Donut Worry Be Happy brand. The theoretical foundation defined in this thesis is based on recent sources and represents a basis for carrying out the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ynyhlq ynyhlq/2
2. 12. 2022
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.