Analýza atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele – Martin Hell
Martin Hell
Bachelor's thesis
Analýza atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele
The Employer Attractiveness Analysis of a Selected Company
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na atraktivitu vybrané firmy jako zaměstnavatele. Cílem práce bylo navrhnout doporučení pro zvýšení celkové atraktivity zaměstnavatele. Aby bylo tohoto cíle dosaženo, byl analyzován současný stav faktorů ovlivňujících atraktivitu zaměstnavatele a provedeno dotazníkové šetření mezi současnými zaměstnanci. Na základě těchto informací bylo provedeno statistické vyhodnocení …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the employer attractiveness of the selected company. Aim of this thesis was suggesting recommendations increasing the employer attractiveness. Present state of factors influencing the employer attractiveness were analysed and survey among current employees was made to reach this aim. Based on this information, statistical analysis was made and hypothesis were tested …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hell, Martin. Analýza atraktivity vybrané firmy jako zaměstnavatele. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Budování značky atraktivního zaměstnavatele ve vztahu k absolventům VŠ
Viktorie Fingerhutová -
Budování značky zaměstnavatele
Petr Vilímec -
Budování značky zaměstnavatele ve vybrané organizaci
Tereza Procházková -
Nástroje budování značky atraktivního zaměstnavatele uvnitř firmy
Martina Maximová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku
Monika Smolíková -
Budování značky zaměstnavatele
Markéta Košťálová