Analýza návštěvnosti domácích utkání HC Sparta Praha lidmi z Prahy a regionů Středočeského kraje – Martin Plšek
Martin Plšek
Diplomová práce
Analýza návštěvnosti domácích utkání HC Sparta Praha lidmi z Prahy a regionů Středočeského kraje
HC Sparta Prague home matches attendance analysis from the perspective of Prague and Central Bohemia Region residents
Anotace:
Diplomová práce pojednává o návštěvnosti domácích utkání HC Sparta Praha s důrazem na možnosti jejího zvýšení prostřednictvím lidí žijících v regionech Středočeského kraje. Hlavním cílem práce je návrh použitelných doporučení k dosažení dlouhodobého zvýšení návštěvnosti a využití absence přímé konkurence v podobě dalších účastníků Tipsport extraligy z Prahy nebo nejbližšího okolí. Práce je rozdělena …víceAbstract:
The thesis focuses on HC Sparta Prague home matches attendance with emphasis on possible ways how to increase its attendance, specifically by the people from Central Bohemia Region. The main aim is to propose usable suggestions for long-term attendance increase and also hints how to use the absence of other competing team from Prague in the Czech league. This thesis is divided into three parts. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75319
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedoucí: Radek Tahal
- Oponent: Karel Pernica
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75319
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev