Mezinárodní marketing – Ing. Bc. Lenka Příkazská, MBA
Ing. Bc. Lenka Příkazská, MBA
Diplomová práce
Mezinárodní marketing
International marketing
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Mezinárodní marketing“ je problematika umisťování kvalitativně nového zahraničního produktu na český a slovenský trh s vínem a vinařskými potřebami. První část je tvořena kapitolami zachycujícími teoretická východiska práce v oblasti mezinárodního marketingu a mezinárodního marketingového výzkumu. Praktická část práce je již zaměřena na výzkum tržní situace cílových trhů …víceAbstract:
The issue of thesis “International marketing” is the problematic of placement of a qualitatively new foreign product in the Czech and Slovak market with wine and wine needs. The first part consists of chapters presenting the theoretical basis of the work in the field of international marketing and international marketing research. The practical part of the work focuses on research of the market situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pugoc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní obchodní zastoupení
Michaela Blažková -
Mezinárodní obchodní zastoupení
Jana Hudíková -
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Gabriela Kratochvílová -
Role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
Alexandra Kargapolova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
A Marketing Research Analyzing the Causes of Migration of Citizens with Secondary and University Education in the Districts of Sokolov and Cheb.
Lucie Chocholatá -
Marketing research of development potential in the area of residential living in a particular region
Marek Tkaczik -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev