Ing. Bc. Lenka Příkazská, MBA

Diplomová práce

Mezinárodní marketing

International marketing
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Mezinárodní marketing“ je problematika umisťování kvalitativně nového zahraničního produktu na český a slovenský trh s vínem a vinařskými potřebami. První část je tvořena kapitolami zachycujícími teoretická východiska práce v oblasti mezinárodního marketingu a mezinárodního marketingového výzkumu. Praktická část práce je již zaměřena na výzkum tržní situace cílových trhů …více
Abstract:
The issue of thesis “International marketing” is the problematic of placement of a qualitatively new foreign product in the Czech and Slovak market with wine and wine needs. The first part consists of chapters presenting the theoretical basis of the work in the field of international marketing and international marketing research. The practical part of the work focuses on research of the market situation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta