Digitální grafika pro prezentaci územně samosprávného celku – David Bařtipán
David Bařtipán
Bachelor's thesis
Digitální grafika pro prezentaci územně samosprávného celku
Digital graphics for the presentation of a territorial self-governing unit
Abstract:
Tato práce se zabývá jednotnou korporátní identitou územně samosprávných celků, jejich zhodnocením a vytvořením nové korporátní identity na jeden vybraný územně samosprávný celek. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část textu se zabývá náležitostmi a formami korporátní identity, typografie, teorie barev, tvorby grafického manuálu. Tuto problematiku vysvětluje a přibližuje …moreAbstract:
This thesis deals with unified corporate identity of territorial self-governing units, their evaluation and creation of new corporate identity for one selected self-governing unit. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the text deals with essentials and forms of corporate identity, typography, color theory, creation of a graphic manual. It explains and assesses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 11. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Jarolímek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAŘTIPÁN, David. \textit{Digitální grafika pro prezentaci územně samosprávného celku}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/yslcyl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Corporate Identity und interne Betriebskommunikation. Eine Analyse am Beispiel von Ideal Automotive, s.r.o.
Matěj Klinka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights