Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů – Jakub Vrána
Jakub Vrána
Bakalářská práce
Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Packaging Design of Soft Drinks and its Influence on Consumer Purchasing Behaviour
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá obalovým designem limonád a jeho vlivem na spotřebitelské chování. Práce zahrnuje teoretický přehled s praktickým výzkumem, který zahrnuje jak kvantitativní dotazníkové šetření, tak i kvalitativní rozhovory. Cílem práce je identifikovat klíčové prvky designu, které ovlivňují spotřebitelské preference a jejich rozhodovací procesy při výběru limonád. Výsledek práce poskytuje …víceAbstract:
This bachelor thesis explores the influence of soft drink packaging design on consumer behavior. The work includes a theoretical overview coupled with practical research, encompassing both quantitative surveys and qualitative interviews. The aim of the thesis is to identify the key design elements that influence consumer preferences and their decision-making processes when choosing soft drinks. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vrána, Jakub. Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová