Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando – Aneta Řehořová
Aneta Řehořová
Bachelor's thesis
Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando
Influencer marketing as a tool of promotion in Zalando e-shop
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá současným fenomén influencerů a jejich využitím v rámci marketingové komunikace na sociálních sítích. Hlavním cílem bakalářské práce je návrh komunikační kampaně internetového obchodu s módou Zalando s využitím influencer marketingu. Pro dosažení tohoto cíle byla provedena analýza využití českých influencerů, jakožto marketingových nástrojů německého e-shopu s módou Zalando …moreAbstract:
This bachelor thesis addresses a contemporary phenomenon known as influencers and how they can be used for the purposes of marketing communication on social media. The main aim of this thesis is a proposal of such campaign for an internet fashion retailer, Zalando. This paper analyses Czech influencers and their possible employment as marketing instruments for the e-shop Zalando. Specifically, on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jan Huml
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEHOŘOVÁ, Aneta. \textit{Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2020. Available from: https://theses.cz/id/yuncx6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights