Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando – Aneta Řehořová
Aneta Řehořová
Bakalářská práce
Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando
Influencer marketing as a tool of promotion in Zalando e-shop
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá současným fenomén influencerů a jejich využitím v rámci marketingové komunikace na sociálních sítích. Hlavním cílem bakalářské práce je návrh komunikační kampaně internetového obchodu s módou Zalando s využitím influencer marketingu. Pro dosažení tohoto cíle byla provedena analýza využití českých influencerů, jakožto marketingových nástrojů německého e-shopu s módou Zalando …víceAbstract:
This bachelor thesis addresses a contemporary phenomenon known as influencers and how they can be used for the purposes of marketing communication on social media. The main aim of this thesis is a proposal of such campaign for an internet fashion retailer, Zalando. This paper analyses Czech influencers and their possible employment as marketing instruments for the e-shop Zalando. Specifically, on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEHOŘOVÁ, Aneta. \textit{Využití influencer marketingu v rámci marketingové komunikace e-shopu Zalando}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/yuncx6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses yuncx6 yuncx6/2
25. 3. 2020