Hoppová Hoppová
Bachelor's thesis
Marketingový mix obce Vrbovec
Marketing mix of Vrbovec municipality
Anotácia:
Předmětem bakalářské práce na dané téma „Marketingový mix obce Vrbovec“ je provést marketingový výzkum týkající se povědomí a mínění o obci Vrbovec. Na základě výsledků navrhnout a doporučit vhodné možnosti propagace. Teoretická část na základě odborné literatury definuje důležité pojmy z oblasti marketingu a také marketingu v obci. V praktické části bude analyzována daná obec. Po provedeném průzkumu …viacAbstract:
The objective of the bachelor thesis on the topic “Marketing mix of the Vrbovec municipality” is to carry out a marketing research dealing with the awareness and public opinion of the Vrbovec municipality. On the basis of the research results the suitable marketing tools are recommended to improve the marketing communication of the municipality and its promotion. The theoretical part defines the important …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/qw03s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Jitka Veselá, Ph.D.
- Oponent: Ing. Lena Malačka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáInstitute of Hospitality Management and Economics
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev