Pohled pedagoga na integraci žáka s mentálním postižením do běžného školství – Martina JOHNOVÁ
Martina JOHNOVÁ
Master's thesis
Pohled pedagoga na integraci žáka s mentálním postižením do běžného školství
View of the teacher on Integration of the menthally handicapped pupil in the school education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá integrací žáka s mentálním postižením do běžného školství z pohledu pedagoga. V teoretické části je popsáno mentální postižení a charakteristika dětí s mentálním postižením podle jednotlivých stupňů mentálního postižení. Dále možnosti vzdělávání, které je zaměřené na žáka s lehkým mentálním postižením a na individuální integraci do běžné základní školy. Praktická část je věnována …moreAbstract:
My thesis deals with the integration of a mental disabled pupil into the common education from the point of view of a teacher. In the theoretical part the mental disability and the characteristic of mental disabled children are described by the degrees of mental disability. Further possibilities of education that is focused on a student with light mental disability and on the individual integration …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 12. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JOHNOVÁ, Martina. \textit{Pohled pedagoga na integraci žáka s mentálním postižením do běžného školství}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/yvprjw/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
JOHNOVÁ, Martina. Pohled pedagoga na integraci žáka s mentálním postižením do běžného školství. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights