Vznik sociální reklamy po roce 1990: nový pojem, nový obsah, nové poslání? – Bc. Tereza Dubsky
Bc. Tereza Dubsky
Bakalářská práce
Vznik sociální reklamy po roce 1990: nový pojem, nový obsah, nové poslání?
The rise of Social Advertising since 1990: new concept, new subject, new approach?
Anotace:
Tématem této práce je problematika přínosu a dopadu sociální reklamy, jedné z nejmladších plně rozvinutých disciplín profesionální komunikace. Práce je systematicky rozdělena na dvě části. První sekce je věnována sociálnímu marketingu a sociální reklamě obecně, a to v kontextu vývoje reklamy jako vysoce strukturovaného informačního a prodejního nástroje a včetně vysvětlení a vymezení pojmosloví a nastínění …víceAbstract:
The topic of this thesis is the main contributions and impacts of social advertising, as one of the youngest disciplins in profesional commercial communication. The text is devided into two parts. The first section analizes social marketing and social advertising in the context of ‘evolution of advertising as a highly structured information and a selling tool’, and includes definitions of terms and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uhytg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nestátní neziskové organizace a jejich význam v systému sociálních služeb na příkladu vybraných nestátních neziskových organizací
Anna Dusková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Roman Kadlec -
Činnost neziskové organizace a sociální marketing
Botagoz Altayeva -
Organizace poskytující sociální služby – hodnocení úrovně poskytování
Tadeáš Smrčka -
Diverzifikace zdrojů financování jako nástroj udržitelnosti nestátní neziskové organizace
Michal Španihel -
Činnost neziskové organizace Junák - český skaut, z.s. a sociální marketing
Kateřina Skálová -
Neziskové organizace a jejich činnost v zdravotně sociální oblasti
Helga Martinková