Bc. Tereza Dubsky

Bakalářská práce

Vznik sociální reklamy po roce 1990: nový pojem, nový obsah, nové poslání?

The rise of Social Advertising since 1990: new concept, new subject, new approach?
Anotace:
Tématem této práce je problematika přínosu a dopadu sociální reklamy, jedné z nejmladších plně rozvinutých disciplín profesionální komunikace. Práce je systematicky rozdělena na dvě části. První sekce je věnována sociálnímu marketingu a sociální reklamě obecně, a to v kontextu vývoje reklamy jako vysoce strukturovaného informačního a prodejního nástroje a včetně vysvětlení a vymezení pojmosloví a nastínění …více
Abstract:
The topic of this thesis is the main contributions and impacts of social advertising, as one of the youngest disciplins in profesional commercial communication. The text is devided into two parts. The first section analizes social marketing and social advertising in the context of ‘evolution of advertising as a highly structured information and a selling tool’, and includes definitions of terms and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2010
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní