Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací – Tomáš KOPECKÝ
Tomáš KOPECKÝ
Bachelor's thesis
Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací
Company magazine OVB Journal as instrument of marketing communications
Abstract:
Tématem této práce je firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací. V teoretické části je rozebrána charakteristika PR, podnikové identity spolu s charakteristikou a strukturou firemního časopisu. V praktické části jsou zanalyzovány samotná čísla Journalu od jeho vzniku až po současnost. V projektové části je navrhnuta možnost internetových stránek, jejich vylepšení a propojení …moreAbstract:
The theme of the thesis is the company magazine OVB Journal as a tool of marketing communications. The theoretical part examines the PR characteristics, company identity together with the characteristics and structure of the company journal. Practical part analyses the releases itself since it´s beginning. In project part I offer a proposal for integrating the wesites into the journal concept and it …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier:
7464
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPECKÝ, Tomáš. \textit{Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/z74br0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOPECKÝ, Tomáš. Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova -
Corporate Social Responsibility in the Banking Industry in Ghana
Dennis Yeboah -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
Michaela ŠTEFKOVÁ -
Public relations vybrané instituce
Veronika Hacová -
Public relations neziskové organizace
Monika Křivková