Tomáš KOPECKÝ

Bachelor's thesis

Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací

Company magazine OVB Journal as instrument of marketing communications
Abstract:
Tématem této práce je firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací. V teoretické části je rozebrána charakteristika PR, podnikové identity spolu s charakteristikou a strukturou firemního časopisu. V praktické části jsou zanalyzovány samotná čísla Journalu od jeho vzniku až po současnost. V projektové části je navrhnuta možnost internetových stránek, jejich vylepšení a propojení …more
Abstract:
The theme of the thesis is the company magazine OVB Journal as a tool of marketing communications. The theoretical part examines the PR characteristics, company identity together with the characteristics and structure of the company journal. Practical part analyses the releases itself since it´s beginning. In project part I offer a proposal for integrating the wesites into the journal concept and it …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Identifier: 7464

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2009

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOPECKÝ, Tomáš. Firemní časopis OVB Journal jako nástroj marketingových komunikací. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications